İndirim çılgınlığının şikayetleri 60 bine ulaştı

E-Ticarette Şikayetlerin Yüzde 13’ü Şikayetvar Üzerinden Çözüldü

Kasım ayında e-ticaret sektöründe toplam 32.454 şikayetin yüzde 13’ü Şikayetvar aracılığıyla çözüme ulaştı. Pazaryeri siteleri için ise 12.053 şikayetin yüzde 10’u Şikayetvar üzerinden çözüldü.

Kargo Şikayetlerinin Yüzde 23’ü Şikayetvar’da Çözüldü

Kasım ayında kargo sektörüne 19.209 şikayetin geldiği bilgisi Şikayetvar tarafından paylaşıldı ve bu şikayetlerin yüzde 23’ü platform üzerinden çözüme kavuştu.

E-Ticaret Şikayetleri

E-ticaret sektörüyle ilgili gelen şikayetler şu şekilde sıralandı:

  • Ürün iptali, iadesi ve değişimle ilgili sorunlar,
  • Fiyat ve ödeme problemleri,
  • Ürün kalitesi ve yanıltıcı ürünlerin gönderilmesi,
  • Teslimat gecikmeleri ve kargo sorunları,
  • Müşteri hizmetleri ve destek eksikliği.

Kargo Şikayetleri

Kargo hizmetlerinde en çok şikayet edilen konular şunlardır:

  1. Teslimatlardaki gecikmeler ve kayıp kargolar,
  2. Yanlış veya eksik ürün teslimatı,
  3. Adres bulunamadı ve teslimat sorunları,
  4. Müşteri hizmetleri ile iletişim eksikliği,
  5. Kargo hasarları ve tazminat sorunları.

Pazaryeri Siteleri Şikayetleri

Platform verilerine göre, pazaryeri siteleriyle ilgili en sık şikayet edilen konular şunlardır:

  • Yanlış veya kusurlu ürün teslimatı ve iade sorunları,
  • Kargo teslimat gecikmeleri ve yanlış adrese teslimat,
  • Müşteri hizmetleri ile iletişim sorunları,
  • Sipariş iptali ve para iade sorunları,
  • Faturasız satış ve yetersiz müşteri hizmetleri.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir